Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСідун, Мар’яна Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-02-01T09:03:49Z-
dc.date.available2016-02-01T09:03:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСідун, М. М. Моделювання процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій / М. М. Сідун // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 164–168. – Бібліогр.: с. 167–168 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6436-
dc.description.abstractВ статті розкрито зміст моделі процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуацій, визначено етапи їх моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: підготовчий, аналітичний, виконавчий. Ключові слова: навчальна ситуація, професійна компетентність, педагогічні умови, педагогічна діагностика, педагогічний процес.uk
dc.description.abstractIn the article the content of the model of the process of preparing the future teachers of foreign language of elementary school using educational situations has been disclosed; thestages of modeling in the formation of professional competence of future teachers of foreign languages: preparatory, analytical, executive have been defined. Key words: learning situations, professional competence, pedagogical conditions, educational diagnostics, educational process.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectнавчальна ситуаціяuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпедагогічна діагностикаuk
dc.subjectпедагогічний процесuk
dc.titleМоделювання процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи з використанням навчальних ситуаційuk
dc.title.alternativeModeling the training process of a future teacher of foreign languages in primary schools based on learning situationsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.