Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6456
Title: Формування готовності вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій
Other Titles: Formation of readiness of teachers to use information and communication technologies
Authors: Туряниця, Василь Васильович
Грабовська, Тетяна Іванівна
Грабовський, Олександр Володимирович
Keywords: учитель, інформація, компетентність, готовність, інформаційно-комунікаційні технології, використання
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Туряниця, В. В. Формування готовності вчителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. В. Туряниця, Т. І. Грабовська, О. В. Грабовський // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 188–190. – Бібліогр.: с. 190 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена проблемі формування готовності вчителів до використання ІКТ у своїй професійній діяльності. Розглядаються шляхи формування потреби вчителів у використанні ІКТ у навчальному процесі. Ключові слова: учитель, інформація, компетентність, готовність, інформаційно-комунікаційні технології, використання.
Article is devoted to the formation of teachers' readiness to use ICT in their professional activities. The ways of formation of the needs of teachers in using ICT in the learning process have been considered. Keywords: teacher, information, expertise, availability, information and communication technology use.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6456
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ.pdf230.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.