Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-02-01T12:52:25Z-
dc.date.available2016-02-01T12:52:25Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationФенчак, Л. М. Здоров'язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовки / Л. М. Фенчак // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / [редкол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін.]. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2011. – Вип. 23. – С. 190–192. – Бібліогр.: с. 192 (7 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6459-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі формування здоров’язберігаючої культури майбутніх вчителів початкових класів. Розглядається системний підхід до професійної підготовки майбутніх вчителів, як один із важливих концептуальних принципів, що визначає сучасну методологію оновлення змісту освіти. Ключові слова: здоров’язберігаюча культура, духовні цінності, навчально-виховний процес, професійна підготовка, системний підхід.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of health-saving culture of the future primary school teachers. The training of the future primary teachers aimed to form healthy lifestyle of primary school students has been disclosed as well as the peculiarities of improvement of student’s health. The competent approach to the professional training of the future teachers’ primary school as one of the most important conceptual principles defining modern methodology of the content of education. Key words: health-saving culture, training process, professional training, professional education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectздоров’язберігаюча культураuk
dc.subjectдуховні цінностіuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.titleЗдоров’язберігаюча культура майбутніх вчителів початкових класів як показник їх професійної підготовкиuk
dc.title.alternativeHealth-saving culture of the future primary school teachers as a proof of their professional educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 23 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.