Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/669
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоман, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2015-01-31T07:59:50Z-
dc.date.available2015-01-31T07:59:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРоман, С. В. Соціально-філософські основи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освіти [Текст] / С. В. Роман // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 187–191. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 191 (20 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/669-
dc.descriptionThe relevance of the material stated in article is caused by sharp need of society for formation of chemical culture which becomes a leading factor of a survival in actual practice environmental risks as the last have mainly chemical character. Therefore consideration of the reasons of ecological crisis and exit ways from it means of school education assumes, along with traditional biological, geographical and social and philosophical aspects, as well chemical approach. The offered conceptual social and philosophical bases of formation of ecologyhumanistic values of school students become defining at creation of pedagogical system of formation of the specified values in the course of chemical education. Key words: social and philosophical bases, formation of ecology-humanistic values, school chemical education.uk
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обу- мовлена нагальними потребами суспільства у формуванні хімічної культури, яка стає чинником виживання в реальних умовах екологічних ризиків, оскільки останні мають переваж- но хімічний характер. Отже, розгляд причин екологічної кризи і шляхів виходу з неї засобами шкільної освіти передбачає, на- ряду з традиційними біологічними, географічними і соціально- філософськими аспектами, й хімічний підхід. Запропоновані концептуальні соціально-філософські основи формування еколого-гуманістичних цінностей школярів стануть засад- ничими при побудові педагогічної системи формування озна- чених цінностей у процесі хімічної освіти. Ключові слова: соціально-філософські основи, формуван- ня еколого-гуманістичних цінностей, шкільна хімічна освіта.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectсоціально-філософські основиuk
dc.subjectформування еколого-гуманістичних цінностейuk
dc.subjectшкільна хімічна освітаuk
dc.titleСоціально-філософські основи формування еколого-гуманістичних цінностей у процесі шкільної хімічної освітиuk
dc.title.alternativeSocial and philosophical bases of formations the ecology-gumanistic values in the course of school chemical educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.