Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/684
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стойка, Олеся Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-31T09:37:07Z | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-31T09:37:10Z | - |
dc.date.available | 2015-01-31T09:37:07Z | - |
dc.date.available | 2015-01-31T09:37:10Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Стойка, О. Я. Особливості навчальних програм у вищій школі США [Текст] / О. Я. Стойка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 207–209. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 209 (3 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/684 | - |
dc.description | This article is devoted to the study of higher education in the USA, its structure and functioning. The development of curriculum has been considered. Key words: the USA, higher education, curriculum. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання функціонування вищої освіти в США, її структура, особливості навчальних програм. Ключові слова: вища освіта, США, навчальні програми. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | США | uk |
dc.subject | навчальні програми | uk |
dc.title | Особливості навчальних програм у вищій школі США | uk |
dc.title.alternative | Specificity of curriculum in the USA higher schools | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 Наукові публікації кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ У ВИЩІЙ ШКОЛІ США.pdf | 491.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.