Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6984
Title: Проблема змістового наповнення випусків новин на телеканалах «Інтер» та «1+1»
Authors: Тарасюк, Володимир Юрійович
Keywords: новини, інформаційна програма, телебачення, телеаудиторія, телеканал
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Тарасюк, В. Проблема змістового наповнення випусків новин на телеканалах "Інтер" та "1+1" / В. Тарасюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія / редкол.: Ю.М. Бідзіля (голова), В.В. Барчан, Л.О. Белей та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2009. – Вип. 20. – С. 92–96. – Бібліогр.: с. 96 (10 назв).
Series/Report no.: Філологія;
Abstract: У статті розглядаються випуски новин на провідних українських телеканалах «Інтер» та «1+1». Зокрема досліджуються зміни, які сталися останнім часом у вечірніх інформаційних програмах названих засобів масової інформації на змістовому рівні. Зроблено висновок, що випуски новин перенасичені повідомленнями, які викликають негативні емоції, і загалом потребують якіснішого наповнення. Ключові слова: новини, інформаційна програма, телебачення, телеаудиторія, телеканал.
The article deals with the newscasts on the leading Ukrainian TV channels «Inter» and «1+1». In particular we investigate the changes which occured lately in the evening information programs of the aforenamed mass media on the level of content. We came to a conclusion that newscasts are oversaturated with reports which provoke negative emotions and on the whole need more qualitative filling. Key words: news, information program, television, TV channel, TV audience.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6984
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія : Філологія. Випуск 20 - 2009
Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПРОБЛЕМА ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ ВИПУСКІВ НОВИН.pdf316.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.