Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/717
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шиба, Альона Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-02T10:02:48Z | - |
dc.date.available | 2015-02-02T10:02:48Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шиба, А. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів [Текст] / А. В. Шиба // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 233–236. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 235–236 (7 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/717 | - |
dc.description | The relevance of material stated in the article is determined by the demand of our society for competitive specialists in the field of translation. The demand can be met by the use of competence-based approach, improving the content and methods of the future translators training. The given mode allows to holistically present the process of formation of future translators professional competence by means of interactive technologies, to reveal its structure, hierarchy, relationships, interdependence and interaction within the system and with its environment, to describe the essential phenomena, processes and procedures, and to predict the results. Key words: model, professional competence, interactive technologies, future translators. | uk |
dc.description.abstract | Актуальність матеріалу статті обумовлена потре- бами суспільства у конкурентоспроможних фахівцях у галузі перекладознавства, що можливо забезпечити лише за умови компетентнісного підходу, осучаснення змісту та методів їх підготовки. Запропонована у статті модель, дозволяє пред- ставити процес формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами інтерактивних технологій цілісно, виявити його структуру, ієрархію, взаємозв’язки, вза- ємозалежності та взаємодію всередині системи та з ото- чуючим середовищем, описати необхідні явища, процеси та процедури та спрогнозувати результати. Ключові слова: модель, професійна компетентність, інтерактивні технології, майбутні перекладачі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | майбутні перекладачі | uk |
dc.title | Модель формування професійної компетентності майбутніх перекладачів | uk |
dc.title.alternative | The model of forming of the future translators competence | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ.pdf | 490.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.