Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Title: Формування самостійної пізнавальної активності у майбутніх офіцерів-прикордонників
Other Titles: Formation of independent cognitive activity in the future officers and border guards
Authors: Мальцев, Андрій Юрійович
Keywords: майбутні офіцери-прикордонники, самостійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педагогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мальцев, А. Ю. Формування самостійної пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / А. Ю. Мальцев // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 114–116. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 116 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто питання формування самостій- ної пізнавальної активності, як основу набуття неперервної освіти. Подано аналіз літературних джерел з цього питання, педагогічні умови процесу і головні ознаки пізнавальної ак- тивності. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні є могутнім засобом підвищення розумової продуктивності, що дозволяють знайти шляхи вирішення актуальних педа- гогічних проблем і забезпечують оптимальне управління на- вчальним процесом. Їх головна властивість полягає в тому, що вони надають необмежені можливості для самостійної пізнавальної діяльності курсантів. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, само- стійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педа- гогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання.
Description: The paper deals with the formation of independent cognitive activity as a basis for obtaining continuing education. The analysis of the literature on this subject, consider the pedagogical conditions of the process and the essential features of cognitive activity. Informationcommunication technologies in education is a powerful way to improve mental performance that allows to find solutions of topical educational problems and ensure optimal management of the educational process. Their main feature is that they provide unlimited opportunities for independent learning of students. Key words: future officers, border guards, an independent cognitive activity, signs of independence, pedagogical conditions, educational technology, professional training.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.