Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМальцев, Андрій Юрійович-
dc.date.accessioned2015-02-02T12:24:51Z-
dc.date.available2015-02-02T12:24:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМальцев, А. Ю. Формування самостійної пізнавальної активності майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / А. Ю. Мальцев // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 26. – С. 114–116. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 116 (11 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/724-
dc.descriptionThe paper deals with the formation of independent cognitive activity as a basis for obtaining continuing education. The analysis of the literature on this subject, consider the pedagogical conditions of the process and the essential features of cognitive activity. Informationcommunication technologies in education is a powerful way to improve mental performance that allows to find solutions of topical educational problems and ensure optimal management of the educational process. Their main feature is that they provide unlimited opportunities for independent learning of students. Key words: future officers, border guards, an independent cognitive activity, signs of independence, pedagogical conditions, educational technology, professional training.uk
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування самостій- ної пізнавальної активності, як основу набуття неперервної освіти. Подано аналіз літературних джерел з цього питання, педагогічні умови процесу і головні ознаки пізнавальної ак- тивності. Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні є могутнім засобом підвищення розумової продуктивності, що дозволяють знайти шляхи вирішення актуальних педа- гогічних проблем і забезпечують оптимальне управління на- вчальним процесом. Їх головна властивість полягає в тому, що вони надають необмежені можливості для самостійної пізнавальної діяльності курсантів. Ключові слова: майбутні офіцери-прикордонники, само- стійна пізнавальна діяльність, ознаки самостійності, педа- гогічні технології, педагогічні умови, професійне навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectмайбутні офіцери-прикордонникиuk
dc.subjectсамостійна пізнавальна діяльністьuk
dc.subjectознаки самостійностіuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.titleФормування самостійної пізнавальної активності у майбутніх офіцерів-прикордонниківuk
dc.title.alternativeFormation of independent cognitive activity in the future officers and border guardsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 26 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.