Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7377
Title: Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама"
Other Titles: Theoretical and epistemological approaches to defining the category of "advertising"
Authors: Данайканич, Оксана Валеріївна
Keywords: категорія "реклама", дефініція, система маркетингових комунікацій, комунікаційні характеристики, цілі реклами, креативність
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ «Говерла»
Citation: Данайканич, О. В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама" / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 49–55. – Бібліогр.: с. 55 (10 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: Стаття присвячене науковому осмисленню етимологічних коренів походження категорії "реклама", в ній розглянуто різні дефініції даного поняття та підходи щодо визначення його сутності у вузькому та широкому розумінні (законодавчі, наукові, прикладні, авторські та інші), охарактеризовані основні і взаємозалежні цілі та комунікативні характеристики реклами, а також підкреслено важливість реклами як складової маркетингової діяльності підприємства й інструмента забезпечення ефективної його роботи. Ключові слова: категорія "реклама", дефініція, система маркетингових комунікацій, комунікаційні характеристики, цілі реклами, креативність.
The article is dedicated to the scientific understanding of etymological roots of the "advertising“ category origin, it includes different definitions of the notion and approaches for determining its nature in the narrow and broad senses (legislative, research, applicable, copyrighting etc.), basic and interdependent goals and communication characteristics of advertising are described in the article, and the stress is also put on the importance of advertising as a marketing activity component and a tool for its effective operation. Key words: the category of “advertising”, definition, marketing communications system, communication characteristics, objectives of advertising, creativeness.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7377
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИКО-ГНОСЕОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ.pdf4.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.