Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7377
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДанайканич, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2016-03-18T11:54:34Z-
dc.date.available2016-03-18T11:54:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationДанайканич, О. В. Теоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама" / О. В. Данайканич // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (голов. ред.), М.І. Пітюлич, Н.М. Надь та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 30. – С. 49–55. – Бібліогр.: с. 55 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7377-
dc.description.abstractСтаття присвячене науковому осмисленню етимологічних коренів походження категорії "реклама", в ній розглянуто різні дефініції даного поняття та підходи щодо визначення його сутності у вузькому та широкому розумінні (законодавчі, наукові, прикладні, авторські та інші), охарактеризовані основні і взаємозалежні цілі та комунікативні характеристики реклами, а також підкреслено важливість реклами як складової маркетингової діяльності підприємства й інструмента забезпечення ефективної його роботи. Ключові слова: категорія "реклама", дефініція, система маркетингових комунікацій, комунікаційні характеристики, цілі реклами, креативність.uk
dc.description.abstractThe article is dedicated to the scientific understanding of etymological roots of the "advertising“ category origin, it includes different definitions of the notion and approaches for determining its nature in the narrow and broad senses (legislative, research, applicable, copyrighting etc.), basic and interdependent goals and communication characteristics of advertising are described in the article, and the stress is also put on the importance of advertising as a marketing activity component and a tool for its effective operation. Key words: the category of “advertising”, definition, marketing communications system, communication characteristics, objectives of advertising, creativeness.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectкатегорія "реклама"uk
dc.subjectдефініціяuk
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk
dc.subjectкомунікаційні характеристикиuk
dc.subjectцілі рекламиuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.titleТеоретико-гносеологічні підходи до визначення категорії "реклама"uk
dc.title.alternativeTheoretical and epistemological approaches to defining the category of "advertising"uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 30 - 2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИКО-ГНОСЕОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ.pdf4.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.