Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондар, А.-
dc.date.accessioned2016-04-25T12:04:08Z-
dc.date.available2016-04-25T12:04:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБондар, А. Формування бренду "Україна" через сучасні інформаційні технології: адвергеймінг [Текст] / А. Бондар // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Політологія. Соціологія. Філософія / редкол.: М. Вегеш (гол. ред.), В. Андрущенко, О. Бабкіна та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2010. – Вип. 15. – С. 69–72. – Бібліогр.: с. 72 (22 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/7965-
dc.description.abstractThis article is dedicated to problems of national (inner and external) brand “Ukraine” forming with use of modern informational technologies, namely advergaming. It proves that Ukrainian political field cannot ignore appearance of new communication models and their impact on recipients. Examples of effective advergaming technology adoption were examined, main ways of influencing on human via computer game were shown and recommendations for using this technology for “Ukraine” brand promotion were given.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПолітологія. Соціологія. Філософія;-
dc.titleФормування бренду «Україна» через сучасні інформаційні технології: адвергеймінгuk
dc.title.alternativePromotion of “Ukraine” brand with modern informational technologies: advergaminguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Політологія. Соціологія. Філософія Випуск 15 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.