Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрітченко, Ігор Геннадійович-
dc.date.accessioned2016-05-09T20:27:27Z-
dc.date.available2016-05-09T20:27:27Z-
dc.date.issued2008-11-27-
dc.identifier.citationБрітченко І.Г. Роль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємства // Збірник тез доповідей на засіданні круглого столу „Актуальні проблеми побудови сучасної обліково-аналітичної системи підприємства” 27 листопада 2008 р.– Полтава: РВВ ПУСКУ. – С. 9 - 11.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8171-
dc.descriptionТези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.uk
dc.description.abstractТези розкривають актуальне дискусійне питання щодо ролі маркетингу при обліку та аналізу активів підприємства з метою більшої відповідності даних балансу ринковим умовам господарювання з метою запровадження сучасних методик в національну практику.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: РВВ ПУСКУuk
dc.subjectроль маркетингуuk
dc.subjectаналіз активів підприємстваuk
dc.subjectсфери господарюванняuk
dc.subjectоблікова вартість нерухомостіuk
dc.subjectоблікова вартість активівuk
dc.subjectвартість активу підприємстваuk
dc.subjectпасиви підприємстваuk
dc.subjectбанкрутствоuk
dc.titleРоль маркетингу при побудові сучасної обліково-аналітичної системи підприємстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.doc33 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.