Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозубовська, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2015-02-09T11:53:06Z-
dc.date.available2015-02-09T11:53:06Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКозубовська, І. В. Створення індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки іноземних студентів [Текст] / І. В. Козубовська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 93–95. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 95 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/867-
dc.descriptionIn this article the issues of professional training of the foreigners have been discussed. Special attention has been paid to the development of individual educational trajectories as a condition of effective learning. Key words: professional training, foreign students, individual educational trajectory.uk
dc.description.abstractВ статті розглядаються питання професійної підготовки студентів-іноземців в Україні. Особлива увага звертається на необхідність створення індивідуальної освітньої траєкторії як передумови ефективного навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectіноземні студентиuk
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk
dc.titleСтворення індивідуальної освітньої траєкторії в процесі професійної підготовки іноземних студентівuk
dc.title.alternativeEstablishing the individual educational trajectories in the process of foreigners−students professional traininguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.