Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorГабовда, Анжеліка Міланівна-
dc.date.accessioned2015-02-09T12:34:14Z-
dc.date.available2015-02-09T12:34:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКравченко, Т. М. Використання автентичних матеріалів у процесі формування іншомовної компетенції [Текст] / Т. М. Кравченко, А. М. Габовда // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 101–103. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 103 (21 назва).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/877-
dc.descriptionThe authors have considered the importance of using authentic materials in the teaching of foreign languages, as it promotes better skills for speaking and understanding the culture of the people, whose language is studied. Key words: communication, authentic materials, dialogue, monologue, communicative situation.uk
dc.description.abstractВ даній статті автори розглядають важливість використання автентичних матеріалів під час навчання іноземної мови, оскільки це сприяє кращому оволодінню навичками усного мовлення, дають можливість дізнатися про особливості культури, традиції тієї чи іншої країниuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectавтентичні матеріалиuk
dc.subjectдіалогuk
dc.subjectмонологuk
dc.subjectкомунікативна ситуаціяuk
dc.titleВикористання автентичних матеріалів у процесі формування іншомовної компетенціїuk
dc.title.alternativeAuthentic materials use in the process of formation of foreign languages competenceuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.