Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/987
Title: Основні напрями розвитку і модернізації соціальної освіти Австралії на початку ХХІ ст..
Other Titles: Main directions of development and modernization of social education in Australia at the beginning of ХХІ century
Authors: Слозанська, Ганна Іванівна
Keywords: соціальна освіта, модернізація, конкурентоспроможність, вища освіта
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Слозанська, Г. І. Основні напрями розвитку і модернізації соціальної освіти Австралії на початку ХХІ ст. [Текст] / Г. І. Слозанська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 179–183. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 183 (18 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано системну реформації в галузі вищої соціальної освіти Австралії та основні напрями її модернізації; висвітлено базові перетворення, які були здійсненні в освітній системі країни; визначено характерні риси австралійської освітньої системи та розкрито принципи на яких вона базується. Ключові слова: соціальна освіта, модернізація, конкурентоспроможність, вища освіта.
Description: The system of reformation in higher Social Education in Australia and the main directions of its modernization have been observed in this article; it has been shown the basic transformations that were committed in the educational system, defined the characteristics of the Australian education system and reveals the principles by which it is based. Key words: social education, modernization, competitiveness, higher education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: http://dspace.uzhnu.edu.ua:8080/jspui/handle/lib/987
http://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/987
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.