Browsing by Author Курей, Оксана Андріївна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 9 to 28 of 50 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Бухгалтерський облікКурей, Оксана Андріївна
2015Взаємозв’язок процесів децентралізації економічної влади та підвищення соціальної відповідальності бізнесу на місцяхКурей, Оксана Андріївна
2015Взаємозв’язок процесів децентралізації економічної влади та підвищення соціальної відповідальності бізнесу на місцяхКурей, Оксана Андріївна
2020Виклики антикризового управління економікою в умовах пандеміїКурей, Оксана Андріївна; Черленяк, Іван Іванович
2017-11-09Використання інструментів макромаркетингу в регулюванні сфери агробізнесуКурей, Оксана Андріївна
2018-04Дуальність смислової платформи технології ділового адмініструванняКурей, Оксана Андріївна; Черленяк, Іван Іванович
2018Дуальність смислової платформи технології ділового адмініструванняЧерленяк, Іван Іванович; Курей, Оксана Андріївна
2016-10Економічна динаміка країн Карпатського регіону у фокусі індексів конкурентоспроможності та інноваційностіКурей, Оксана Андріївна; Черленяк, Іван Іванович
2007Ефективність малого і середнього бізнесу в країнах перехідної економіки (порівняльний аналіз)Курей, Оксана Андріївна
2007ЗАСОБИ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ МАЛИХ І СЕРЕДНІХ ПІДПРИЄМСТВКурей, Оксана Андріївна
2014Конструктивний потенціал концептів конкурентоспроможності країни та економікиКурей, Оксана Андріївна; Черленяк, Іван Іванович
2013-11-22Концептуальні проблеми ідентифікації постсоціалістичної трансформації економіки УкраїниКурей, Оксана Андріївна; Черленяк, Іван Іванович
2022-10-21Концепція соціально-етичного маркетингу в управлінні підприємствами сфери інтернет-зв’язку.Курей, Оксана Андріївна
2019Макроекономічна політика та ділове середовищеКурей, Оксана Андріївна
2019Макроекономічна політика та моделюванняКурей, Оксана Андріївна
2018-04-28Макромаркетинг: дефініція та сфера застосуванняКурей, Оксана Андріївна
2011-06-06Малий і середній бізнес Закарпатської області як фактор регіонального розвитку в контексті України та ЄСКурей, Оксана Андріївна
2019-05-15Мегатренди і трендвотчинг у макромаркетингу як складові формування базису економічного зростанняКурей, Оксана Андріївна
2013МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ НАПИСАННЯ КУРСОВИХ ТА ВИПУСКНИХ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ БАКАЛАВРА, СПЕЦІАЛІСТА ТА МАГІСТРАКурей, Оксана Андріївна; Врабель, Томаш Томашович; Кляп, Маріанна Іванівна; Бевзюк, Євген Володимирович; Федурця, Василь Петрович; Дюгованець, Олеся Михайлівна; Балога, Е.І.; Черленяк, Іван Іванович
2021-03-26Можливості використання цифрового маркетингу: переваги і ризикиКурей, Оксана Андріївна