Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Ірина Євгенівна-
dc.date.accessioned2016-10-27T10:13:38Z-
dc.date.available2016-10-27T10:13:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПопович, І. Є. Форми і методи організації навчального процесу в університетах Великої Британії [Текст] / І. Є. Попович // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2015. – Вип. 37. – С. 135–137. – Бібліогр.: с. 137 (2 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/10454-
dc.description.abstractУ статті розглядаються питання професійної підготовки вчителів у Великій Британії. Існують спеціальні педагогічні відділення в багатьох університетах Великої Британії. Особлива увага приділяється техніці групового навчання та самостійної роботи студентів. Основна ідея нових підходів: студент не є пасивним слухачем, а активним учасником освітнього процесу. Дуже важливий акцент робиться на необхідності навчання педагога-дослідника в якості важливого попиту сучасного суспільства. Автор підкреслює, що наукові навички майбутніх учителів культивуються в процесі професійної підготовки у системі вищої педагогічної освіти.uk
dc.description.abstractThis article deals with the issue of teachers’ professional training in Great Britain. Special pedagogical departments exist in many universities of Great Britain. The main tendencies of the development of forms and methods of the professional teachers’ training in modern Britain pedagogic educational system have been considered. Special attention has been paid to the technique of group teaching and independent work of students. The main idea of new approaches is that a: student is not a passive listener but an active participant of educational process. Very important accent has been made on the necessity of training of teacherresearcher as an important demand of modern society. It has been underlined that scientifi c skills of future teachers are cultivated in the process of professional training in the system of higher pedagogical education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво «УжНУ»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectформи і методиuk
dc.titleФорми і методи організації навчального процесу в університетах Великої Британіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 37 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.