Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12839
Title: Корпоративна культура як інструмент управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства
Other Titles: Corporate culture as an instrument of behaviour management personnel of the enterprises of hotel and restaurant business
Authors: Гакова, М. В.
Keywords: корпоративна культура, інструмент управління персоналом, стандарти обслуговування, цінності, норми, сервіс, поведінка
Issue Date: 2015
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Гакова, М. В. Корпоративна культура як інструмент управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства [Текст] / М. В. Гакова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Cерія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2015. – Вип. 3. – С. 61–65. – Бібліогр.: с. 64 (15 назв).
Series/Report no.: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Abstract: У роботі розкривається значимість корпоративних цінностей у сучасних економічних умовах і способи їх формування. Досліджено теоретичні підходи до аспектів управління корпоративною культурою, узагальнено теоретичні уявлення вітчизняних і зарубіжних вчених про сутність даного поняття. Розглянуто і узагальнено причини появи інтересу до корпоративної культури в Україні та за кордоном. Проаналізовано існуючі підходи до трактування поняття «корпоративна культура». На основі дослідження зроблено уточнення визначення «корпоративна культура підприємств готельно-ресторанного господарства». Виявлено особливості корпоративної культури в організаціях індустрії гостинності та інструменти її впливу на поведінку персоналу. Представлено деякі результати дослідження корпоративної культури як інструменту управління поведінкою персоналу в індустрії гостинності. Підкреслено ключову роль цінностей у формуванні та розвитку корпоративної культури, розкрито відмінність останньої від інших інструментів управління персоналом. Сучасний розвиток індустрії гостинності диктує необхідність нових підходів для комунікацій. Від ціннісних установок і поведінкових стратегій, що відрізняють дане підприємство від усіх інших, підвищення зацікавленості працівників у результатах своєї діяльності залежить економічний результат підприємства та його подальший розвиток. Виникає потреба у створенні системи цінностей та норм, правил і переконань, тобто корпоративної культури, що дозволяє досягти результативної роботи, зосередитися на досягненні цілей компанії. Корпоративна культура являє собою не тільки домінуючий фактор ідентичності підприємства, а й інструмент управління поведінкою персоналу, який може бути причиною підвищення або зниження ефективності діяльності підприємства. Корпоративна культура є потужним стратегічним інструментом досягнення довгострокових цілей та одним з конкурентних переваг підприємств готельно-ресторанного господарства. Ураховуючи зазначене, необхідно детально вивчити теоретичні аспекти дослідження корпоративної культури на підприємствах індустрії гостинності як інструменту впливу на поведінку персоналу. Ключові слова: корпоративна культура, інструмент управління персоналом, стандарти обслуговування, цінності, норми, сервіс, поведінка.
In this work there is have been considered importance of corporate values in the current economic conditions and their formation. The reasons of emergence of interest to corporate culture in Ukraine and abroad are considered and generalized the essence of the concept of «corporate culture». Corporate culture is a term that recurs frequently in the literature and rhetoric dealing with management. The wide usage of the term assumes that it is well-defined and understood by all, yet this is not the case. This literature review was conducted in an effort to develop a clear and concise definition of the concept of “culture” in various science literatures. Definite traits of modern reality cause the need of new approaches to human resource management in the hotel and restaurant business. Many researchers and practitioners admit that management via corporate culture is the most important approach nowadays. Some results of the research of corporate culture as an instrument of human resource management in hospitality industry are presented in the article. In this work there has been defined the term «corporate culture in the hotel and restaurant businesses». The distinction between corporate culture and other instruments of human resource management in hospitality industry are considered. Corporate culture is a powerful tool for achieving long-term strategic objectives and one of the competitive advantages of the business hotel and restaurant business. Given the above, it is necessary to examine the theoretical aspects of the study of corporate culture in enterprises hospitality industry as a tool to influence the behaviour of staff. Key words: сorporate culture, instrument of human resource management,service standards, values, norms, service, behaviour.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12839
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 3 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.