Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2015-02-25T09:01:35Z-
dc.date.available2015-02-25T09:01:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТестування як предмет педагогічних досліджень / В.І.Староста // Міжнародний науковий вісник: збірник наукових праць /ред. кол. І.В.Артьомов (голова) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. – Вип. 2(9). – 400 с. - С.81-90uk
dc.identifier.issn2218-5348-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1311-
dc.descriptionСтаття у Міжнародному науковому вісникуuk
dc.description.abstractThe article is a review of studies of domestic scientists 90 years of XX -beginning of XXI century in the field testing. It is shown that is the creation of a national school of educational measurement, but should be more widely to study the experience of foreign countries where pedagogical testing effectively used for a long timeuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Ужгородський національний університет"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;001:378-
dc.subjectпредмет педагогічних дослідженьuk
dc.subjectзавдання в тестовій форміuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectпедагогічне дослідженняuk
dc.titleТестування як предмет педагогічних дослідженьuk
dc.title.alternativeTesting as a subject of educational researchuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації (ННІ євроінтеграційних досліджень)
Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Староста.pdfСтаття703.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.