Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1480
Title: Маркетинг у банках: Навчальний посібник
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Бєлявцев Михайло Іванович
Тягунова Наталія Михайлівна
Keywords: основи маркетингу в банках, параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, інструментарій банківського капіталу, підвищення конкурентноздатності банку, підвищення конкурентноздатності банківської системи, банківська система, маркетинг в банках, оптимізація структури управління, маркетингові процеси у банках, банківська специфіка, формування капіталу, розподілення капіталу, банківські процеси, банківські механізми, маркетингова діяльність банку, маркетингова діяльність банківської системи
Issue Date: 2008
Publisher: Полтава: РВВ ПУСКУ
Citation: Маркетинг у банках: Навчальний посібник / Під ред. проф. Брітченко І.Г. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. – 345 с.
Series/Report no.: Рекомендовано Міністерством освіти і науки України як навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів (лист № 1.4/18 – Г – 1549 від 26 вересня 2007 р.).;УДК 339.138 ББК 65.262.10-211.1я73
Abstract: У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.
Description: У навчальному посібнику викладено теорію та наукові основи маркетингу в банках, основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, його інструментарій, продукти, процеси, а також питання підвищення конкурентноздатності банку та банківської системи шляхом застосування маркетингу в банках та оптимізації структури управління. Цей посібник відрізняється від раніше виданих висвітленням маркетингових процесів у банках з точки зору банківської специфіки формування, функціонування та розподілення капіталу, що властиво виключно банківській системі, суто банківським процесам і механізмам. Для викладачів, аспірантів, магістрів і спеціалістів, а також для наукових працівників і тих, кого цікавить маркетингова діяльність банку та банківської системи.
Type: Text
Publication type: Книга, підручник
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1480
Appears in Collections:Наукові праці кафедри фінансів і банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг у банках Бритченко ІГ.doc"Навчальний посібник"5.35 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.