Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15986
Назва: Тестування в системі контролю результатів навчання: ставлення студентів
Автори: Староста, Володимир Іванович
Гренцер, Ярослав
Ключові слова: контроль навчальних досягнень, тест, тестування, педагогічне дослідження, професійна підготовка
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Тестування в системі контролю результатів навчання: ставлення студентів / В. І. Староста, Я. Я. Гренцер // Педагогічні інновації у фаховій освіті: збірник наукових праць / Ред. кол.: В.І.Смоланка (гол. редактор) та ін. – Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет», 2016. – Вип. 1 (7). – С. 187-193. – ISSN 2307-3594.
Короткий огляд (реферат): Авторами проаналізовано поняття «контроль навчальних досягнень». За результатами анкетування студентів досліджено їх ставлення до контролю та тестування у контексті професійної підготовки. Авторами показано позитивну кореляцію між об’єктивністю контролю та мотивацією навчання; тестування подобається студентам; доцільно покращувати мотивацію навчання та об’єктивність контролю під час тестування.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/15986
ISSN: 2307-3594.
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_Староста_Гренцер_187-193_1(7)_Педагогічні інновації.pdf2.22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.