Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОросова, Рената-
dc.contributor.authorШмайдова-Бушова, Катаріна-
dc.contributor.authorКоцова, Наташа-
dc.contributor.authorСтароста, Володимир Іванович-
dc.date.accessioned2017-10-18T13:56:06Z-
dc.date.available2017-10-18T13:56:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПреподавательский стиль учителя особенности и диагностика / Оросова Рената, Шмайдова-Бушова Катарина, Коцова Наташа, Староста Владимир // Výchova a vzdelávanie 2014: Kontexty vzdelávania a výchovy v súčasnej perspektíve: Zborník abstraktov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 5. - 6. február 2014. [elektronický zdroj]. Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2014. S.20. ISBN 978-80-8152-166-9. - Spôsob prístupu: http://www.upjs.sk/pracoviska/univerzitna-kniznica/e-publikacia/#ffuk
dc.identifier.isbn978-80-8152-166-9-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16048-
dc.description.abstractAnalyzed especially teaching style of the teacher, namely, comprising teaching style there are several components (cognitive style, teacher approaches to teaching; solutions to teaching situations, pedagogical knowledge, abilities, skills, and experience). Shows the use of Ned Flanders approach to determine the style of teaching in the pedagogical practice Kosice University of Pavol Jozef Safarik (Slovak Republic). The technique and tasks for students while using the method of observation, calculation of directivity index, defined share of teachers with appropriate teaching style.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKošice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciachuk
dc.subjectTeaching style, teacher, method of observation, diagnosisuk
dc.titleПреподавательский стиль учителя особенности и диагностикаuk
dc.title.alternativeThe teaching style of the teacher: features and diagnosticsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.