Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616
Title: Менторство як модель партнерства вузу та школи
Authors: Андрусяк, Ірина Василівна
Keywords: менторство, ментор, менторство, інститут наставництва, шкільний вчитель, методика навчання англійської мови, шкільна практика
Issue Date: 30-Mar-2018
Citation: Теоретико-методичні засади вивчення англійської мови (партнерство школи й університету), 30 березня 2018 р., м. Умань: ФОП Новожилов С.В., 2018. - 244 с.
Abstract: Інститут наставництва є доволі молодим явищем в українській системі підготовки майбутніх вчителів англійської мови. Метою представленого дослідження є вивчення основних рис менторства, яке виступає новою формою партнерства вузу та школи у процесі підготовки майбутніх вчителів англійської мови.
Description: Менторство є новою формою професійної педагогічної взаємодії, яка є складовою спільного проекту Міністерства освіти і науки України та Британської ради Україна "Шкільний вчитель нового покоління".
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/21616
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри англійської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Менторство_Умань_2018.docx19.89 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.