Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24445
Title: КОМУНІКАТИВНИЙ АУДИТ ЯК ЧИННИК ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ КОМУНІКАЦІЇ В КОМУНІКАТИВНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ПІДПРИЄМСТВА
Authors: Зеліч, Вікторія Вікторівна
Issue Date: 22-Nov-2018
Abstract: Сучасна глобальна економіка перетворюється на систему, що функціонує на основі комунікативних зв’язків. Під комунікативними зв’язками ми розуміємо канали інформації по яким здійснюється обмін інформацією, знаннями, інтелектуальною власністю. Успішними умовами розвитку будь-якої комунікативної системи в сучасному світі є знання, інформація та комунікативні канали. Перетворення інформації в основний ресурс розвитку постіндустріального суспільства зумовлює високі темпи розвитку інформаційного ринку. Успішно функціонувати в його умовах зможуть лише ті інформаційні служби, які зможуть забезпечити конкурентоздатність своїх продуктів та послуг. Така продукція є інформаційним відображенням реальної дійсності у цікавому для користувача аспекті та завжди двояко спрямована, виступаючи посередником між навколишнім світом і суб’єктом, що його пізнає. Тобто виникає наступний ланцюжок: знання автора – інформаційне повідомлення – знання споживача [1, с. 191].
Type: Learning Object
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/24445
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези Зеліч В.В. Комунікативний аудит.pdf106.91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.