Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25205
Title: Художнє моделювання вчительської праці у повістєвій прозі Марії Колцуняк та Івана Садового
Authors: Клейменова, Тетяна
Keywords: "учительськ" проза, повість, проблематика, характер персонажа, образ народного вчителя, «учительская» проза, повесть, проблематика, характер персонажа, образ народного учителя, «teachers‘» prose, story, main problems, character of personage, image of people‘s teacher
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во УжНУ "Говерла"
Citation: Клейменова, Тетяна Художнє моделювання вчительської праці у повістєвій прозі Марії Колцуняк та Івана Садового / Тетяна Клейменова // Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства : зб. наук. пр. / відп. ред. І.В. Сабадош. – Ужгород, 2011. – Вип.16. – С. 139-142.
Series/Report no.: Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства. Вип. 16.;
Abstract: У статті визначено проблематику повістей маловідомих українських письмен- ників Марії Колцуняк та Івана Садового. З‘ясовано особливості змалювання у творах про- заїків постатей народних учителів початку ХХ ст. та їх самовідданої праці.
В статье раскрыто проблематику повестей малоизвестных украинских писа- телей Марии Колцуняк и Ивана Садового. Определено особенности изображения в произ- ведениях прозаиков личностей народных учителей начала ХХ ст. и их самоотверженного труда.
The main problems of the stories by little known Ukrainian writers Maria Kolcunyak and Ivan Sadovy are described in the article. The features of depicting in the stories by prose writers of the personalities of people‘s teachers of the beginning of the ХХ-th century and their self-sacrificing work are also define.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/25205
Appears in Collections:Сучасні проблеми мовознавства та літературознавства Випуск 16 - 2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тетяна КЛЕЙМЕНОВА.pdf222.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.