Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31300
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопадич, Олена Олександрівна-
dc.date.accessioned2020-11-04T19:03:55Z-
dc.date.available2020-11-04T19:03:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПопадич О. О. Педагогічні умови підготовки учителів до формування системи правових знань молодших школярів / О. О. Попадич. – Impatto dell'innovazione sulla scienza: aspetti fondamentali e applicati: Raccolta di articoli scientifici «ΛΌГOΣ» con gli atti della Conferenza scientifica e pratica internazionale (T. 2), 26 giugno 2020. Verona, Italia: Piattaforma scientifica europea. – С. 57-59.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31300-
dc.description.abstractЯкщо правова освіченість вчителя зводиться, в основному до знань, то правовий світогляд відповідає вже переконаності у цих знаннях, прийняття їх вчителем особисто. Саме на цій основі можлива переконлива передача знань учням. Адже згідно зі свого світогляду, вчитель відбирає факти, різноманітні явища в суспільному житті і, що найважливіше, бачить їх по-своєму. Трактування вчителем цих явищ відображається у свідомості учнів і є одним із важливих аспектів формування їхнього світогляду. Для повноцінного формування правових знань учнів учителю необхідна не лише правова освіченість, але й ґрунтовна психолого-педагогічна підготовленість.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherVerona, Italia: Piattaforma scientifica europeauk
dc.subjectправові знання, початкова школа, учні молодших класів, формування, система, фундаментальні знання, структурування знань, вчитель початкових класівuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки учителів до формування системи правових знань молодших школярівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПОПАДИЧ_Верона .pdf288.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.