Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Название: Перспективи впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд.
Авторы: Миронюк, Іван Святославович
Ключевые слова: проблеморієнтоване навчання, фахівці, мультидисциплінарна реабілітаційна команда
Дата публикации: 2021
Издательство: ДВНЗ "Ужгородський національний університет"
Библиографическое описание: Миронюк І.С. Перспективи впровадження компонентів проблем орієнтованого навчання у підготовку здобувачів освіти за спеціальностями фахівців мультидисциплінарних реабілітаційних команд. Матеріали 75-ї підсумкової наукової конференції професорсько-викладацького складу Ужгородського національного університету. Факультет здоров’я та фізичного виховання. м. Ужгород 25 лютого 2021. С.96-98.
Краткий осмотр (реферат): Представлено результати дослідження перспектив впровадження компонентів проблеморієнтованого навчання для дисциплін блоку професійної підготовки в форматі мультидисциплінарних команд фахівців в освітньому процесі здобувачів освіти на факультеті здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «УжНУ».
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/34259
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри наук про здоров’я

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблеморієнтоване в підготовці МРК_тези.pdf163.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.