Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37690
Title: Перспективи застосування мобільних додатків у фаховій підготовці майбутніх учителів математики
Other Titles: Prospects of the mobile applications use in the professional training of Future teachers of mathematics
Authors: Шишенко, І. В.
Чкана, Я. О.
Мартиненко, О. В.
Keywords: мобільне навчання, майбутні вчителі математики, математична підготовка, професійна підготовка, мобільні додатки
Issue Date: 2021
Publisher: Говерла
Citation: Шишенко, І. В. Перспективи застосування мобільних додатків у фаховій підготовці майбутніх учителів математики [Текст] / І. В. Шишенко, Я. О. Чкана, О. В. Мартиненко // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – Вип. 1 (48). – С. 444-449. – Бібліогр.: с. 448-449 (9 назв). – Рез. укр., англ.
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Актуальність проблеми. Використання сучасних розробок в сфері мобільних цифрових технологій дозволить активізувати й процес навчання фундаментальних математичних дисциплін в системі педагогічної освіти майбутніх учителів математики. Це спонукає, зокрема, до дослідження специфіки вико- ристання мобільних додатків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математики. Мета дослі- дження – розкриття можливостей упровадження мобільних додатків у процес навчання математичних дисци- плін майбутніх учителів математики. Методи дослідження: теоретичні (аналіз, систематизація й узагальнення педагогічних та психологічних досліджень, навчальних планів підготовки майбутніх учителів математики) та емпіричні (педагогічне спостереження за освітнім процесом, анкетування) методи. Під мобільним навчанням будемо розуміти процес створення мобільного освітнього середовища із застосуванням мобільних техноло- гій для доступу до освітніх ресурсів, реалізований в очній та дистанційній формах. Активне використання мобільних освітніх додатків призводить до зміни в змісті освіти, технології навчання і в стосунках між учас- никами освітнього процесу, дозволяє індивідуалізувати навчання, зробити йогo більш адекватним здібностям студентів. Як показують отримані результати опитування, найменше уваги у процесі вивчення математичних дисциплін приділяється саме прикладним мобільним додаткам для виконання математичних розрахунків, проте спеціалізовані програми і додатки, встановлені на мобільні пристрої, роблять їх справжніми помічни- ками викладача математичних дисциплін та студента математичних спеціальностей педагогічного ЗВО. Про- ведене нами опитування показує, що серед студентів під час вивчення математичних дисциплін найбільшою популярністю користується мобільний додаток PhotoMath. Нами проаналізовано можливості використання мобільного додатку PhotoMath при вивченні математичного аналізу студентами педагогічних університетів. Ключові слова: мобільне навчання; майбутні вчителі математики; математична підготовка; професій- на підготовка; мобільні додатки.
Abstract. The relevance of the problem under consideration. The use of modern developments in the fi eld of mobile digital technologies will intensify the process of teaching professional disciplines in the system of pedagogical education of future teachers of mathematics, which encourages the study of the specifi cs of using mobile applications in the training of future teachers of mathematics. The purpose of the study is to reveal the possibilities of introducing mobile applications in the process of teaching mathematical disciplines to future mathematics teachers. Research methods. Theoretical (analysis, systematization and generalization of pedagogical and psychological research, curricula for future teachers of mathematics) and empirical (pedagogical observation of the educational process, questionnaires) methods. Results of the research. By mobile learning we mean the process of creating a mobile educational environment with the use of mobile technologies for access to educational resources, implemented in face-to-face and distance forms. Active use of mobile educational applications leads to changes in the content of education, learning technology and in the relations between the participants of the educational process, allows to individualize learning, make it more adequate to the abilities of students. According to the survey results, the least attention in the study of mathematical disciplines is paid to applied mobile applications for mathematical calculations, but specialized programs and applications installed on mobile devices make them real assistants to teachers of mathematical disciplines and students of mathematical specialties. Our survey shows that the mobile application PhotoMath is the most popular among students when studying mathematical disciplines. We analyzed the possibilities of using the mobile application PhotoMath in the study of mathematical analysis by students of pedagogical universities. Key words: mobile learning; future mathematics teachers; mathematical training; professional training; mobile applications.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37690
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МОБІЛЬНИХ.pdf826.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.