Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38015
Title: Підвищення професійної компетенції бібліотекарів на допомогу у промоції читання
Other Titles: Improving the professional competence of librarians to help in the promotion of reading
Authors: Лісова, Ірина
Keywords: промоція читання, публічні бібліотеки, методична робота, підвищення кваліфікації, дистанційне навчання, семінари, тренінги, вебінар, reading promotion, public libraries, methodological work, professional development, distance learning, seminars, trainings, webinars
Issue Date: 2021
Publisher: Видавництво Олександри Гаркуші
Citation: Лісова І. Підвищення професійної компетенції бібліотекарів на допомогу у промоції читання / І. Лісова // Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій : матеріали III науково-практичної інтернет-конференції (Ужгород, 21 жовтня 2021 р.) / редкол. : М. М. Медведь, В. В. Воробець, Л. О. Мельник та ін. ; ДВНЗ “Ужгор. нац. ун-т”, Наук. б-ка. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2021. – С. 75-79
Abstract: Підвищення кваліфікації – один із напрямів методичної роботи з промоції читання. Статтю підготовлено за матеріалами дослідження «Роль публічних бібліотек у промоції читання», що проводилося співробітниками Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого у 2021 р.
Professional development is one of the directions of methodological work to promote reading. The article is based on the materials of the study "The role of public libraries in promoting reading", conducted by the staff of the Yaroslav Mudryi National Library of Ukraine in 2021.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/38015
Appears in Collections:ІІІ науково-практична інтернет-конференція «Нова модель інформаційного образу бібліотеки: зміна традиційного сприйняття її призначення та функцій»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ.pdf431.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.