Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39461
Title: | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VI: Проєктування суспільних та гуманітарних досліджень |
Other Titles: | Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom VI: Projektowanie badań społecznych i humanistycznych |
Authors: | Габчак, Наталія Францівна Пригара, Ольга Василівна Зимомря, Іван Миколайович Зимомря, Олена Миронівна Жовтані, Руслана Ярославівна Галів, М. Ільницький, Василь Іванович |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Посвіт |
Citation: | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Т. VI : Проєктування суспільних та гуманітарних досліджень / наук. ред. : Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький ; [редкол. : Я. Ґжесяк, М. Зимомря, В. Галунько та ін.] ; рец. : К. Новаковска, І. Добрянський ; Держ. вища проф. школа в Коніні, Ужгор. нац. ун-т, Півд.-Схід. наук. ун-т у Перемишлі, Хесон. ф-т Од. держ. ун-ту внутр. справ. — Конін – Ужгород – Перемишль – Херсон : Посвіт, 2021. — 288 с. : іл., таб. — Текст укр., пол., англ. — ISBN 978-83-60374-99-3. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, poblemy, perspektywy. Tom 6 : Projektowanie badań społecznych i humanistycznych [monografia zbiorowa] / [redakcja naukowa : J. Grzesiak, I. Zymomrya, V. Ilnytskyj] ; kolegium redakcyjne : J. Grzesiak, I. Zymomrya, M. Zymomrya et. al.] ; recenzenci : Katarzyna Nowakowska, Ihor Dobriański. –– Użhorod – Przemyśl – Chersoń : Poswit, 2021. — 288 s. — ISBN 978-83-60374-99-3. |
Type: | Text |
Publication type: | Монографія |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/39461 |
ISBN: | 978-83-60374-99-3 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні видання кафедри туризму Навчально-методичні видання кафедри іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rozwoj_November_2021_Monografia (2).pdf | 4.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.