Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46873
Назва: | Використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища для розвитку підприємницької компетентності учнів (європейський досвід) |
Інші назви: | Using a computer oriented environment in schools to develop students’ entrepreneurial competence (european experience) |
Автори: | Кравчина, Оксана Євгенівна |
Ключові слова: | компетентність, підприємницька компетентність, віртуальний посібник з підприємницького навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Вид-во “Говерла” |
Бібліографічний опис: | Кравчина, Оксана Євгенівна Використання комп'ютерно орієнтованого навчального середовища для розвитку підприємницької компетентності учнів (європейський досвід) / Оксана Євгенівна Кравчина // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2020. – Вип. 1 (46), №Ч. 1, Ч. 2. – С. 174–179. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 178–179 (14 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. Важливою умовою економічного розвитку країни є конкурентоспроможна молодь, яка під-
готовлена до життя в умовах інформаційного суспільства та здатна соціалізуватися та самореалізуватися
в сучасному суспільстві. Метою статті є аналіз європейського досвіду з розвитку підприємницької компе-
тентності учнів в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального середовища у контексті реформування ві-
тчизняної освіти. Для реалізації поставленої мети було використано комплекс методів дослідження: аналіз
і систематизація наукової літератури, праць вітчизняних і закордонних авторів; порівняльно-педагогічний
аналіз, за допомогою якого проведено зіставлення та узагальнення різних поглядів на організацію навчання
з підприємництва у школах країн європейського союзу. В статті розглянуто досвід зарубіжних країн з фор-
мування підприємницької компетентності учнів, а саме Європейська рамка підприємницької компетентності
для громадян, яка є керівним документом, який використовується при написанні стандартів та навчальних
програм для всіх рівнів освіти, а також у сфері роботодавства для опису кваліфікацій. Розкрито підходи до
формування підприємницької компетентності учнів в умовах комп’ютерно орієнтованого навчального серед-
овища. Наведено сучасні проекти з формування підприємницької компетентності у Великій Британії, Німеч-
чини, Словаччини, Фінляндії та ін. країн Європейського Союзу (The Entrepreneurial School, Virtual Guide to
Entrepreneurial Learning). Описано віртуальний довідник з підприємницької освіти, що включає інструменти
і методи впровадження підприємницької освіти; практичний досвід найкращих європейських шкіл, політичні
та стратегічні документи з організації навчання з підприємництва, в тому числі з використанням засобів ІКТ.
Подано пропозиції з формування підприємницької компетентності учнів для вітчизняних фахівців.
Ключові слова: компетентність; підприємницька компетентність; віртуальний посібник з підприєм-
ницького навчання. Abstract. The environment in which young people are educated today is constantly changing and developing. The conditions for education and training, forms and methods, information and communication technologies and the harmonious combination of all these factors are important for creating a modern educational environment. As stated in the Concept of the New Ukrainian School, a modern graduate should be: an innovator, a patriot, a citizen, enterprising and initiative, able to communicate effectively, apply ICT etc. Among the main set of key competences of a modern graduate, one of the important competence is a sense of entrepreneurship and initiative, which should become an indispensable characteristic of a modern person. The aim of the article is to analyze the European experience in the development of entrepreneurial competence of students in a computer-based learning environment in the context of reforming national education. To achieve this goal, a set of research methods was used: analysis and systematization of scientific literature, works of domestic and foreign authors; comparative and pedagogical analysis, which is used to compare and generalize different views on the organization of entrepreneurship education in schools of the European Union. The article examines the experience of foreign countries in the formation of entrepreneurial competence of students, namely the European framework of entrepreneurial competence for citizens, which is a guiding document used in writing standards and curricula for all levels of education, as well as in the field of employers to describe qualifications. Approaches to the formation of students’ entrepreneurial competence in a computer-oriented learning environment are revealed. A virtual guide to entrepreneurship education is described, including tools and methods for implementing entrepreneurship education; practical experience of the best European schools, political and strategic documents on organization of entrepreneurship training, including using ICT tools. Suggestions for the formation of entrepreneurial competence of students for domestic professionals are given. Key words: competence; Entrepreneurship Competence Framework; Virtual Guide to Entrepreneurial Learning. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/46873 |
ISSN: | 2524-0609 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (46) - 2020 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА.pdf | 1.33 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.