Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47449
Title: Цифровізація професійної підготовки вчителів в Угорщині
Other Titles: Digitalization of the professional training of teachers in HUNGARY
Authors: Стойка, Олеся Ярославівна
Keywords: цифровізація освіти, професійна підготовка вчителів, онлайн-освіта, інформаційні технології.
Issue Date: 2022
Publisher: Вид-во УжНУ Говерла
Citation: Стойка, Олеся Ярославівна Цифровізація професійної підготовки вчителів в Угорщині / Олеся Ярославівна Стойка // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. О. Бартош. – Ужгород : Говерла, 2022. – Вип. 2 (51). – С. 153–156. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 155 (17 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Анотація. Мета статті – проаналізувати та розглянути поточний стан цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині. На основі аналізу нормативних документів та звітів угорського уряду та Європейського Союзу, праць науковців виявити тенденції цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині. Методи дослідження: аналіз і синтез з метою визначення основних напрямів дослідження проблеми; порівняльний аналіз за однією ознакою / за декількома ознаками; виявлення тенденцій цифровізації вищої освіти; вивчення нормативно-правової бази; аналітична інтерпретація та вивчення конкретних фактів і явищ. У статті досліджено розвиток цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині. Навчання в умовах цифровізації суспільства та набуття необхідних навичок – це ключові чинники розвитку суспільства та економіки будь-якої країни. Оскільки сучасні суспільства та економіки змінюються через глобалізацію та технологічний прогрес, необхідна фундаментальна трансформація освіти та науки у всій Європі для надання знань та навичок, необхідних для зростання, працевлаштування та активній життєдіяльності в суспільстві. Неоднорідність процесів цифровізації вимагає їх осмислення та аналізу для виявлення продуктивних варіантів і, можливо, їхнього активного використання надалі. У даному дослідженні зосереджено увагу на цифровізації професійної підготовки вчителів в Угорщині, яка пов’язана з традиційною освітою та має значний вплив на онлайн-діяльність і процес онлайн-освіти на навчання. Акцентовано увагу на необхідності розробити методи та правила електронних і програмованих методів навчання, які придатні для моніторингу та розвитку цифрової освіти. Актуальність проблеми формування цифрової компетентності у закладах вищої освіти Угорщини є очевидною, оскільки технічний прогрес розвивається у швидкому темпі, а цифровізація вже проникла в усі сфери життя, зокрема в систему освіти. Ключові слова: цифровізація освіти, професійна підготовка вчителів, онлайн-освіта, інформаційні технології.
Abstract. The article examines the development of digitalization of professional training of teachers in Hungary. This study focuses on the digitalization of teacher training in Hungary, which is related to traditional education and has a signifi cant impact on online activities and the process of online education for learning. Attention is focused on the necessity to develop methods and rules of electronic and programmed learning methods suitable for monitoring and development of digital education. The relevance of the problem of forming digital competence in Hungarian higher education institutions is obvious, since technical progress is developing at a fast pace, and digitalization has already penetrated all spheres of life, in particular, the education system. The current state of digitalization of professional teacher training in Hungary, as well as the steps and key factors for the further development of digital learning has been analyzed and considered. To solve the set of tasks and achieve the goal of the research, general scientifi c methods are used: theoretical; comparative, empirical, comparison by one feature, by several features; translation of authentic literature, etc. The process of learning in the digitalization of society and acquiring the necessary skills are key factors in the development of society and the economy of any country. As modern societies and economies change through globalization and technological progress, a fundamental transformation of education and science across Europe is needed to provide the knowledge and skills for growth, employment and active life in society. The heterogeneity of digitalization processes requires the understanding and analysis to identify productive options and their active use in the future. Key words: digitalization of education, professional training of teachers, online education, information technologies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/47449
ISSN: 2524-0609
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (51) - 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ.pdf541.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.