Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62836
Название: Actualization of the concepts of freedom among students
Другие названия: Актуалізація концепту свобода у студентів
Авторы: Tytarenko, O. Yu.
Nesterenko, P. O.
Hrom, O. I.
Ключевые слова: freedom, concept, students, independence, psychological problem, свобода, концепція, студентство, незалежність, психологічна проблема
Дата публикации: 2022
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Tytarenko, O. Yu. Actualization of the concepts of freedom among students / O. Yu. Tytarenko, P. O. Nesterenko, O. I. Hrom // Закарпатські філологічні студії / редкол.: І. М. Зимомря (голов. ред.), М. М. Палінчак, Ю. М. Бідзіля та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2022. – Т. 2, вип. 26. – С. 115–118. – Бібліогр.: с. 118 (8 назв); рез. англ., укр. URL http://zfs-journal.uzhnu.uz.ua/archive/26/part_2/21.pdf
Серия/номер: Закарпатські філологічні студії;
Краткий осмотр (реферат): In connection with the terrible Russian aggression against peaceful Ukraine and the Russian-Ukrainian war (2022–2023), the Ukrainian scientific community faced the problem of a comprehensive study of the concept of freedom. There is a considerable number of philosophical works devoted to this issue, but there are almost no philological studies of this phenomenon. The Russian-Ukrainian war really became an “apocalypse” for the peaceful Ukrainian people, who courageously defend the independence and subjectivity of the Ukrainian state. The Russian military aggression of the Russian terrorist country is a war between the forces of evil (Russian occupiers) and the forces of good (valiant warriors of light – Armed Forces of Ukraine) for the freedom to remain in independent Ukraine. The problem of freedom is especially acute for student youth. Because students are the future of Ukraine. It depends on them, as future specialists, whether Ukraine will be a free and European state. Therefore, we consider the study of the actualization of the concept of freedom among students to be extremely relevant and something that has not yet been investigated in modern philology. The aim of the article is to research the actualization of the concept of freedom based on the material of a survey of students of Nizhyn Mykola Gogol State University in 2019 and modeling the cognitive structure of this concept. The object of the research is the concept of freedom as cognitive structure and universals of human thought. Subject of research are lexical units that represent concept of freedom on the material of answers of students of Nizhyn Mykola Gogol State University. This paper reports the results of a brief questionnaire “what is freedom?” in groups of 82 students of Nizhyn Mykola Gogol State University. The aim of this research is to study how to implement the concept of freedom on the material of answers of Gogol University's students and modeling cognitive structure of the analyzed concept of freedom. This study shows that the students of Nizhyn Mykola Gogol State University are very free-spirited people, for whom freedom is primarily independence and freethinking, as well as the opportunity to do what the soul desires.
У зв’язку з жахливою російською агресією проти мирної України та російсько-українською війною (2022–2023 рр.), перед українською науковою спільнотою постала проблема комплексного дослідження концепту свободи. Існує немала кількість філософських праць, присвячених даній проблематиці, але майже відсутні філологічні дослідження даного феномену. Російсько-українська війна стала дійсно «апокаліпсисом» для мирного українського народу, який мужньо захищає незалежність та суб’єктність Української держави. Російська військова агресія країни-терориста рф – це війна сил зла (російські окупанти) проти сил добра (мужні воїни світла – ЗСУ) за свободу жити в незалежній Україні та залишатися українцями. Особливо гостро проблема свободи стосується студентської молоді. Бо студенти – це майбутнє України. Саме від них, як майбутніх фахівців залежить чи буде Україна вільною та європейською державою. Тому ми вважаємо дослідження актуалізації концепту свободи у студентів надзвичайно актуальним та таким, що ще не досліджено у сучасній філології. Метою статті є дослідження актуалізації концепту свободи на матеріалі опитування студентів Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя у 2019 році та моделювання когнітивної структури цього концепту. Об’єктом дослідження є концепт свободи як когнітивна структура та універсалії людського мислення. Предметом дослідження є лексичні одиниці, що репрезентують концепт свободи на матеріалі відповідей студентів Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. У цій статті наводяться результати короткого опитування «Що таке свобода?» у групах 82 студентів Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Завданням даного дослідження є вивчення способів реалізації концепту свободи на матеріалі відповідей студентів Гоголівського університету та моделювання когнітивної структури аналізованого концепту свободи. Це дослідження показує, що студенти Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя є дуже вільними людьми, для яких свобода – це перш за все незалежність і вільнодумство, а також можливість робити те, що душа бажає.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/62836
ISSN: 2663-4899
Располагается в коллекциях:Закарпатські філологічні студії Випуск 26 Том 2 2022

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ACTUALIZATION OF THE CONCEPTS OF FREEDOM AMONG STUDENTS.pdf446.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.