Особливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустрії
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Видавничий дім "Гельветика"
Анотація
Стаття присвячена дослідженню факторів, що впливають на процес ціноутворення на підприємствах готельної індустрії. Зокрема, це витрати підприємства, норма прибутку, рівень попиту, сезонність, географічне розташування, зірковість, конкуренція та інші. Серед цих факторів більшу увагу приділено дослідженню особливостей саме специфічних цінових стратегій в готельній індустрії, які слугують чинником підвищення конкурентоспроможності підприємств цієї галузі. В переліку таких стратегій визначено: стратегія ціноутворення на основі прогнозування, стратегія диференційованого ціноутворення, стратегія динамічного ціноутворення, стратегія знижок, стратегія миттєвих розпродажів та інші. Кожна з цих стратегій має свої особливості і використовується готелями в залежності від їхніх конкретних цілей, ринкових умов і сегментації клієнтів.
Опис
Тип публікації
Тип текстової публікації
ISSN
2519-2868
Ключові слова
стратегія, готельна індустрія, цінова стратегія, ціноутворення, фактори ціноутворення, конкурентоспроможність, готельне підприємство
Бібліографічний опис
Кіш Г.В. Особливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустрії. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 79. С. 222-226