Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64573
Title: Особливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустрії
Other Titles: FEATURES OF PRICING STRATEGIES AS A FACTOR INCREASING THE COMPETITIVENESS OF HOTEL INDUSTRY ENTERPRISES
Authors: Кіш, Галина Вікторівна
Keywords: стратегія, готельна індустрія, цінова стратегія, ціноутворення, фактори ціноутворення, конкурентоспроможність, готельне підприємство
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Кіш Г.В. Особливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустрії. Інфраструктура ринку. 2024. Випуск 79. С. 222-226
Abstract: Стаття присвячена дослідженню факторів, що впливають на процес ціноутворення на підприємствах готельної індустрії. Зокрема, це витрати підприємства, норма прибутку, рівень попиту, сезонність, географічне розташування, зірковість, конкуренція та інші. Серед цих факторів більшу увагу приділено дослідженню особливостей саме специфічних цінових стратегій в готельній індустрії, які слугують чинником підвищення конкурентоспроможності підприємств цієї галузі. В переліку таких стратегій визначено: стратегія ціноутворення на основі прогнозування, стратегія диференційованого ціноутворення, стратегія динамічного ціноутворення, стратегія знижок, стратегія миттєвих розпродажів та інші. Кожна з цих стратегій має свої особливості і використовується готелями в залежності від їхніх конкретних цілей, ринкових умов і сегментації клієнтів.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64573
ISSN: 2519-2868
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Інфраструктура ринку №79_2024.pdfЗбірник6.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.