Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64600
Назва: Інноваційна освітня політика – шлях до ефективної економіки
Інші назви: Innovative educational policy – a way to efficient economy
Автори: Гаращук, О. В.
Ключові слова: інновації, освіта, економіка, ефективність, підготовка кадрів, дослідницький університет, моніторинг, innovation, education, economy, efficiency, training, research university, monitoring
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Гаращук, О. В. Інноваційна освітня політика – шлях до ефективної економіки / О. В. Гаращук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / редкол.: М. М. Палінчак (голов. ред.), В. П. Приходько, В. В. Химинець та ін. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", – 2015. – Вип. 1. – С. 58–66. – Бібліогр.: с. 65–66 (15 назв); рез. укр., англ. URL http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/1_2015ua/11.pdf
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): Підкреслюється важливість освітньої сфери в контексті соціогуманітарних цінностей, значення для соціально-економічного розвитку країни, для підвищення ефективності економіки. В ході дослідження використано форсайтний підхід. В роботі основна увага зосереджена на вищій освіті. Висвітлюється роль інноваційного підходу в підвищенні якості освіти та підготовки кадрів, зокрема, показано, що освітня інноваційна політика має бути направлена на підготовку кадрів у відповідності з необхідністю забезпечення випуску вищими навчальними закладами мобільних, конкурентноздатних фахівців. Обґрунтовується, що цьому має сприяти тісна взаємодія освітньої сфери зі сферою матеріального виробництва, підприємствами, бізнес-спільнотою. На основі глибокого аналізу авторами зроблено висновок, що наразі інноваційна діяльність в освітній сфері здійснюється недостатньо, що негативно позначається на формуванні економіки, яка ґрунтується на знаннях та інноваціях. В роботі подається авторське бачення інноваційної моделі навчання у вищій школі, моделі організації освітньо-наукової діяльності у вищих навчальних закладах, які передбачають забезпечення високої якості освітніх послуг, збалансованості інфраструктури тощо. Серед елементів освітньої політики, спрямованої на переведення навчальних закладів на інноваційний шлях розвитку, в роботі підкреслюється необхідність забезпечення підготовки кадрів на основі використання „трикутника знань”, впровадження постійного моніторингу потреби в кадрах з урахуванням запитів ринку праці, розвитку дослідницьких університетів, у яких навчально-дослідницька діяльність стає невід’ємною частиною не лише освітнього процесу, а й соціально-економічного розвитку країни. Пропозиції щодо подальшого поліпшення інноваційної діяльності в освітній сфері України базуються на використанні досвіду зарубіжних країн, а також вітчизняного.
Emphasizes the importance of the education sector in the context of social and humanitarian values, the values for socio-economic development of the country, to improve the efficiency of the economy. The study used foresight campaign. In this paper, the main attention is focused on higher education. Highlights the role of innovative campaign to improve the quality of education is the training, in particular, we show that the educational innovation policy should be aimed at training with the need to ensure the release of higher education institutions mobile, competitive professionals. It is proved that this should contribute to the education sector working closely with the sphere of material production enterprises, the business community. On the basis of in-depth analysis, the authors concluded that currently innovation in education is carried out is not enough, which adversely affects the formation of a knowledge-based economy and innovation. The paper is fed the author’s vision of innovative learning models in higher education, educational organization model of scientific activity in higher education institutions, which involve providing high-quality educational services, balance of infrastructure, etc. Among the elements of educational policies that the transferred schools to innovative development work states the need to provide training through the use of "knowledge triangle", the introduction of monitoring staffing needs based on labor market needs and the development of research universities in which teaching research activity is an integral part of not only the educational process, but also the socio-economic development. Suggestions for further improvement of innovation in education in Ukraine based on the use of foreign and domestic experience.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/64600
ISSN: 2413-9971
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 1 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІННОВАЦІЙНА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА.pdf378.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.