Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6634
Название: | Правове регулювання міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом в умовах дуалізму приватного права |
Другие названия: | The legal regulation of international carriage of goods by road in the context of dualism of private law |
Авторы: | Волкова, А.В. |
Ключевые слова: | автомобільний транспорт, вантаж, договір, правове регулювання, перевезення |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Видавничий дім "Гельветика" |
Библиографическое описание: | Волкова, А. В. Правове регулювання міжнародних перевезень вантажів автомобільним транспортом в умовах дуалізму приватного права / А. В. Волкова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Право / гол. ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород: Видавничий дім «Гельветика», 2013. – Вип. 23. Ч. 1. Т. 1. – С. 175–178. – Бібліогр.: с. 178 (7 назв). |
Серия/номер: | Право; |
Краткий осмотр (реферат): | У статті йдеться про дуалізм правового регулювання приватних відносин із міжнародного перевезення вантажів
автомобільним транспортом, домінування положень актів міжнародного законодавства, які нівелюють розбіжності
між їх цивільно-правовим та господарсько-правовим напрямами. Наведені докази того, що: 1) правове регулювання цих перевезень повинно бути максимально уніфікованим; 2) механізм правового регулювання відносин при перевезеннях вантажу охоплює два рівні регулювання: позитивістський і договірний (мононормативний) чи індивідуальний. Кожен з них має свої підходи та центри тяжіння: перший відображає державний чи міждержавний центробіжний підхід, а другий – індивідуальний чи приватний (відцентровий) та інтерес сторін договору.
Ключові слова: автомобільний транспорт, вантаж, договір, правове регулювання, перевезення. The article deals with the duality of the legal regulation of private relations on the international carriage of goods by road, dominance of provisions of acts of international legislation, which negate the differences between civil law and commercial law directions. The proofs are adduced about: 1) the legal regulation of these transportation should be maximally unified, and 2) the mechanism of legal regulation of carriage of goods that covers two levels of regulation: positivist and contractual (mono-normative ) or individual. Each of them has its own approaches and centers of gravity: the first one reflects the state or interstate centripetal approach, and the other – an individual or a private centrifugal interest of parties to the contract. Key words: road transport, goods, contract, legal regulation, carriage. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/6634 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Серія: Право. Випуск 23 Частина 1 Том 1 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ВАНТАЖІВ.pdf | 302.22 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.