Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 38 - 2021 : [16] Collection home page

Logo

Browse
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Рецензія на монографію Тимечко І. Р. «Територіальна громада у транскордонному просторі: чинники, закономірності, пріоритети розвитку»Приходько, Володимир Панасович
2021Вплив трудової міграції на міжрегіональну співпрацю в межах Карпатського ЄврорегіонуХиминець, В. В.; Головка, А. А.; Цімболинець, Г. І.
2021Концептуальні підходи до управління інноваційно-інвестиційним забезпеченням розвитку підприємств аграрного секторуМалиш, І. А.
2021Основні зміни ринкових позицій та конкурентоспроможності світових автомобільних ТНК в умовах міжнародного бізнесуМакедон, В. В.; Михайленко, О. Г.
2021Оцінка енергоефективності машинобудівних підприємств на основі інтегрального показникаМаказан, Є. В.; Веремеєнко, О. О.
2021Методичні підходи до визначення економічної ефективності виробництва в сільському господарствіКузьменкo, O. А.
2021Розвиток трансфертного ціноутворення в умовах глобалізації та шляхи підвищення ефективності режиму трансфертних цінКорінь, І. С.
2021Підходи до класифікації торговельних потоків під час аналізу структури товарного експортуКовбатюк, М. В.; Ковбатюк, Г. О.
2021Історичні аспекти формування бухгалтерського обліку як наукиКіш, Є. Б.
2021Економіко-статистичний підхід до процесу міжнародного інвестування: ризики та перспективиЗінчук, Т. О.; Паламарчук, Т. М.
2021Сучасні тенденції розвитку інфраструктури туристично-курортної сфериЖваненко, С. А.; Симоненко, Д. А.
2021Інституційні механізми активізації синергії транскордонної співпраці на кордоні Україна – ЄСЖаліло, Я. А.
2021Визнання витрат та їх аудит при спрощеній системі оподаткуванняГошовська, В. В.; Масалітіна, В. В.; Наконечна, С. А.
2021Міжнародний валютний фонд на сучасному етапіГамова, О. В.
2021Логіко-лінгвістична модель оцінювання та вибору стратегій підприємстваБалан, В. Г.
2021Кон’юнктурні дослідження в системі маркетингового аналізуБабух, І. Б.; Єремія, М. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 16 of 16
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed