Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75638
Назва: Правові аспекти протидії корупційним діям під час вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес»
Інші назви: Legal aspects of combating corruption during the study of the educational normative discipline «Civil Process»
Автори: Дем’янчук, Ю. В.
Іщенко, В. В.
Кульчицький, В. А.
Ключові слова: цивільний процес, освіта, російська федерація, правові аспекти, боротьба, проблема розвитку, державний вплив, особистість, хабарництво, лідерство, civil process, education, Russian Federation, legal aspects, struggle, development problem, state influence, personality, bribery, leadership
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Дем’янчук Ю. В. Правові аспекти протидії корупційним діям під час вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес» / Ю. В. Дем’янчук, В. В. Іщенко, В. А. Кульчицький // Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Право / голов. ред. Ю. М. Бисага – Ужгород, 2024. – Т. 2. Вип. 82. – С. 130 – 135. – Бібліогр.: 134 – 135 с. (8 назв). URL http://visnyk-pravo.uzhnu.edu.ua/article/view/304611/296441
Серія/номер: Право;
Короткий огляд (реферат): Саме зараз Україна перебуває в аспекті для різних напрямів правового середовища. Тому саме цьому в її історії доцільно знайти різні напрями моделей для боротьби з корупцією. Переадресуючи до правового історичного періоду в Україні та колишньому СРСР, доцільно приділити саме кілька таких основоположних напрямів. Ця модель боротьби з корупцією адресована на межі із боку держави за поведінкою осіб і реагування на відхилення від правового регулювання, що вони передбачають. Саме ця дана модель спрямована в часи епохи «сталінізму».Саме для подолання боротьби з направлення корупції під час вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес» дуже порушені права особи, адже тоталітаризм адресовано несумісний із їх виникненням.Тому у такої доцільності адресації є й позитивні направлення: вона адресована на вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес» доцільну взаємодію між ступенем владних повноважень особи та ступенем аспектизму. Доцільність притягнутим до адміністративної відповідальності та понести – зростає для особистостей, які знаходяться найближче до вершини влади під час вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес» – чим ближче до вершини, тим дуже великий ризик. Тобто, адресація принципу реалізації поверхневої відповідальності: «зверху-вниз», що є дуже потрібним засобом реалізації саме соціальної справедливості в цілому.Вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес» також доцільно передбачає модель боротьби з корупцією – реалізація міцної відповідальності особи, згідно з направленнями «керівної особи». Даний час такими особами передбачали доцільність партійні еліти. Ця модель передбачала базис за часів Хрущова та Брежнєва.Також необхідно згадати ще дві особливості під час вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес», притаманні моделі: по-перше, адресація особистості на належний рівень своїх владних повноважень передбачає нормативно-правовий аспект, по-друге, гроші в цій моделі мають другорядну роль або не мають понятійного апарату. Вивчення освітньої нормативної дисципліни «Цивільний процес» має модель боротьби з корупцією, убезпечує прагнення змусити у владні структури з передбачень особистої безпеки та безвідповідальності; тому в ній закладені основні аспекти публічні владні повноваження та її адресованого хабарництва особи в цілому.Освітня нормативна дисципліна «Цивільний процес» в умовах воєнної моделі боротьби з корупцією має повну безкарність і неможливість. Такі аспекти передбачені в періоди багатих революційних правових аспектів, коли новостворена держава ще не отримала функції керування лідерства або свідомо передбачає руйнівні напрями. Нормативність існування цієї моделі – саме час управління Тимчасового уряду, також доцільно утримуються реформи в освіті в цілому.
Right now, Ukraine is in an aspect for different areas of the legal environment. Therefore, it is appropriate to find different directions of models for fighting corruption in its history. Redirecting to the legal historical period in Ukraine and the former USSR, it is appropriate to allocate just a few such fundamental directions.This model of combating corruption is addressed on the border of the state by the behavior of individuals and response to deviations from the legal regulation that they provide. This particular model is aimed at the era of «Stalinism».It is precisely to overcome the fight against the direction of corruption during the study of the educational normative discipline «Civil Process» that the rights of the individual are greatly violated, because the totalitarianism addressed is incompatible with their emergence.Therefore, such an expediency of addressing also has positive directions: it is addressed to the study of the educational normative discipline «Civil Process», the appropriate interaction between the degree of authority of a person and the degree of aspectism. The expediency of being brought to administrative responsibility and incurring – increases for individuals who are closest to the top of power during the study of the educational normative discipline «Civil Process» – the closer to the top, the greater the risk. That is, addressing the principle of implementation of superficial responsibility: «top-down», which is a very necessary means of implementing social justice in general.The study of the educational regulatory discipline «Civil Process» also expediently provides a model of combating corruption – the implementation of strong personal responsibility, according to the directions of the «leading person». At this time, the expediency of such persons was foreseen by the party elites. This model provided a basis during the times of Khrushchev and Brezhnev.It is also necessary to mention two more features when studying the educational regulatory discipline «Civil Process», inherent in the model: firstly, the addressing of the individual to the appropriate level of his authority involves a normative and legal aspect, secondly, money in this model has a secondary role or do not have a conceptual apparatus.The study of the educational regulatory discipline «Civil Process» has a model of combating corruption, ensures the desire to force people into power structures on the basis of personal safety and irresponsibility; therefore, it contains the main aspects of public authority and its addressed bribery of the person as a whole.The educational normative discipline «Civil process» in the conditions of the military model of fighting corruption has complete impunity and impossibility. Such aspects are foreseen in periods of rich revolutionary legal aspects, when the newly created state has not yet received the functions of leadership management or consciously foresees destructive directions. Normativeness of the existence of this model is precisely the time of the administration of the Provisional Government, it is also expedient to refrain from reforms in education as a whole.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/75638
ISSN: 2307-3322
Розташовується у зібраннях:2024 / Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право. Випуск 82. Том 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
304611-Текст статті-703653-1-10-20240521.pdf350.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.