Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/840
Title: Розвиток і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті: етапи і чинники
Other Titles: Development and formation of vocational training education in Transcarpathia: stages and factors
Authors: Демчак, Мар’яна Михайлівна
Опачко, Магдалина Василівна
Keywords: професійна педагогічна освіта, етапи становлення, вчителі початкових класів
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Демчак, М. М. Розвиток і становлення професійної педагогічної освіти на Закарпатті : етапи і чинники [Текст] / М. М. Демчак, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 66–69. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 69 (11 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Статтю присвячено систематизації відомостей про становлення і розвиток професійної педагогічної освіти на Закарпатті. Визначено етапи становлення професійної педагогічної освіти для підготовки вчителів початкових класів, виокремлено чинники, що впливали на розвиток професійної педагогічної освіти на кожному з виокремлених етапів і найбільш увиразнювали особливості того чи іншого етапу
Description: The article deals with systematic information about the formation and development of Vocational Training Education in Transcarpathia. The process of becoming a professional teacher education preparation for primary school teachers, determines the factors that influenced the development of vocational teacher education at each of the extracted phases and most fully reveal the features of a stage. Keywords: professional teacher education, formative stages, primary school teacher.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/840
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.