Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/857
Title: Харківська школа педології, дослідження дитини та дитячого колективу
Other Titles: Kharkov school of pedology, researching a child and a child collective
Authors: Квас, Олена Валеріївна
Keywords: педологія, дитина, дитячий колектив, Харківська педологічна школа
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Квас, О. В. Харківська школа педології, дослідження дитини та дитячого колективу [Текст] / О. В. Квас // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2012. – Вип. 25. – С. 85–88. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 87–88 (14 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано погляди представників Харківської педологічної школи (О. Залужний, В. Протопопов, І. Соколянський та ін.) на зміст, форми, методи та засоби виховання підростаючого покоління. Доведено, що Харківська педологічна школа зробила серйозний внесок у розробку теоретичних засад формування колективу та його ефективного функціонування. Дослідження колективу у різних ракурсах давало змогу спинятися не лише на його проблемах як єдиного цілого, а й звертатися до дослідження індивідуальних особливостей його членів.
Description: The author of the article has considered the points of view of representatives of Kharkiv pedolog school (О. Zalushniy V. Prototopov, І. Socoliansriy and other) on the content, forms, methods and means of education of the younger generation. The input of Kharkiv pedagogic school into the development of theoretical foundations of the collective formation and its functioning has been stressed. Keywords: pedology, child, child's collective, Kharkiv, pedolog school.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/857
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 25 - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.