Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8758
Название: Міжнародна маркетингова діяльність підприємств в умовах глокалізації
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Ключевые слова: Маркетинг в системі торгівлі, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, глобалізація, глокальний маркетинг, регіональний маркетинг, транснаціональний маркетинг, глобальний маркетинг, глокальна стратегія, глобальна стратегія, міжнародна маркетингова діяльність, глокалізація, регіоналізація
Дата публикации: 25-фев-2015
Издательство: Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, Збірник наукових праць (серія: «Економічні науки»)
Библиографическое описание: / Жуков С.А. // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту (серія: «Економічні науки»). – 2015. – № 9. – С. 415-418. (0,40 д.а.)
Краткий осмотр (реферат): В науковій статті досліджений сучасний розвиток таких процесів, як глобалізація, регіоналізація та їх гібриду – глокалізації. Автором зазначені причини та передумови зміни орієнтації міжнародної маркетингової діяльності підприємств з урахуванням сучасних тенденцій розвитку глокалізації. Визначені шляхи переорієнтації: з глобальної стратегії на регіонально орієнтовану (транснаціональну) та змішану – глокальну маркетингову стратегію розвитку підприємства.
Тип: Image
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8758
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Хмельницьк Zbirnik9.pdf26.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.