Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.date.accessioned2016-06-24T10:19:36Z-
dc.date.available2016-06-24T10:19:36Z-
dc.date.issued2015-02-25-
dc.identifier.citation/ Жуков С.А. // Збірник наукових праць Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту (серія: «Економічні науки»). – 2015. – № 9. – С. 415-418. (0,40 д.а.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/8758-
dc.description.abstractВ науковій статті досліджений сучасний розвиток таких процесів, як глобалізація, регіоналізація та їх гібриду – глокалізації. Автором зазначені причини та передумови зміни орієнтації міжнародної маркетингової діяльності підприємств з урахуванням сучасних тенденцій розвитку глокалізації. Визначені шляхи переорієнтації: з глобальної стратегії на регіонально орієнтовану (транснаціональну) та змішану – глокальну маркетингову стратегію розвитку підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут, Збірник наукових праць (серія: «Економічні науки»)uk
dc.subjectМаркетинг в системі торгівлі, готельно-ресторанного та туристичного бізнесуuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectглокальний маркетингuk
dc.subjectрегіональний маркетингuk
dc.subjectтранснаціональний маркетингuk
dc.subjectглобальний маркетингuk
dc.subjectглокальна стратегіяuk
dc.subjectглобальна стратегіяuk
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьuk
dc.subjectглокалізаціяuk
dc.subjectрегіоналізаціяuk
dc.titleМіжнародна маркетингова діяльність підприємств в умовах глокалізаціїuk
dc.typeImageuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Хмельницьк Zbirnik9.pdf26.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.