Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 13 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Особливості маркетингу на ринку освітніх послугМогилова, А. Ю.; Решетнікова, І. В.
2016Маркетингова діяльність: особливості виходу підприємства на міжнародний рівеньМогилова, А. Ю.; Дмитрієв, В. І.
2012Вплив директ-маркетингу на поведінку споживачівБочко, О.Ю.; Соломка, З.І.
2019Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення господарюючого суб’єктаКорж, М. В.; Чуніхіна, Т. С.; Korzh, Marina; Chunikhina, Tetyana
2017Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіГотра, Вікторія Вікторівна; Споришко, О.
2023Асортиментні концепції в системі збуту підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Ільченко, Олексій Юрійович; Головей, Василь Васильович
2023Діагностика проблем збутової політики підприємств в умовах ринкового функціонуванняМолнар, Олександр Сергійович; Кошута, Віолетта Віталіївна; Богдан, Євгенія Василівна
2023Оцінка ефективності стратегічного маркетингового управління збутом підприємствМолнар, Олександр Сергійович; Міца, Владислав Володимирович; Тихонов, Вадим Олександрович
2023Аналіз кон’юнктури ринку продукції та її конкурентоспроможностіМолнар, Олександр Сергійович; Бровді, Маріанна Іванівна; Лозинець, Олександр Анатолійович
2023Аналіз здійснення товарної політики на підприємствахМолнар, Олександр Сергійович; Попович, Михайло Михайлович; Тимчик, Олександр Миколайович