Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11475
Title: Андрагогічні засади підготовки магістрантів педагогіки вищої школи
Other Titles: Andragogical basis of training of Masters on pedagogy of the higher school
Authors: Драч, Ірина Іванівна
Keywords: професійна підготовка, андрагогічні принципи навчання, інноваційні педагогічні технології, проектна діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Драч, І. І. Андрагогічні засади підготовки магістрантів педагогіки вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 63–66. – Бібліогр.: с. 66 (10 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовано актуальність навчання дорослих в умовах інформаційного суспільства. Розкрито сутність і проаналізовано використання андрагогічних принципів навчання. Проаналізовано специфіку використання анадрагогічной моделі навчання при підготовці магістрантів педагогіки вищої. Обґрунтовано зміну ролі викладача у навчальному процесі. Розкрито особливості використання інноваційних педагогічних технологій, проектної діяльності та потенціалу самоорганізації студентства при реалізації програми підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: професійна підготовка, андрагогічні принципи навчання, інноваційні педагогічні технології, проектна діяльність.
In the article the relevance of adult learning in the information society has been substantiated. The essence has been disclosed and the use of andragogical learning principles has been analyzed. The specific character of the use of anadragogical learning model in training of masters on pedagogy of higher school has been analyzed. The changing role of the teacher in the learning process has been justified. The features of the use of innovative teaching technologies, project activities and potential for self-realization of students while realizing the training programme of future specialists. Key words: training, andragogical principles of learning, innovative teaching techniques, the project activity.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11475
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.