Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11475
Назва: Андрагогічні засади підготовки магістрантів педагогіки вищої школи
Інші назви: Andragogical basis of training of Masters on pedagogy of the higher school
Автори: Драч, Ірина Іванівна
Ключові слова: професійна підготовка, андрагогічні принципи навчання, інноваційні педагогічні технології, проектна діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Драч, І. І. Андрагогічні засади підготовки магістрантів педагогіки вищої школи [Текст] / І. І. Драч // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 63–66. – Бібліогр.: с. 66 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано актуальність навчання дорослих в умовах інформаційного суспільства. Розкрито сутність і проаналізовано використання андрагогічних принципів навчання. Проаналізовано специфіку використання анадрагогічной моделі навчання при підготовці магістрантів педагогіки вищої. Обґрунтовано зміну ролі викладача у навчальному процесі. Розкрито особливості використання інноваційних педагогічних технологій, проектної діяльності та потенціалу самоорганізації студентства при реалізації програми підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: професійна підготовка, андрагогічні принципи навчання, інноваційні педагогічні технології, проектна діяльність.
In the article the relevance of adult learning in the information society has been substantiated. The essence has been disclosed and the use of andragogical learning principles has been analyzed. The specific character of the use of anadragogical learning model in training of masters on pedagogy of higher school has been analyzed. The changing role of the teacher in the learning process has been justified. The features of the use of innovative teaching technologies, project activities and potential for self-realization of students while realizing the training programme of future specialists. Key words: training, andragogical principles of learning, innovative teaching techniques, the project activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11475
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.