Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11556
Title: Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи
Other Titles: Features of the system approach to formation of pedagogic excellence of primary school teachers
Authors: Теличко, Наталія Вікторівна
Keywords: система, системний підхід, системний аналіз
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Теличко, Н. В. Особливості системного підходу до формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи [Текст] / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 33. – С. 190–192. – Бібліогр.: с. 192 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті обґрунтовано сутність системного підходу. Визначено основні ознаки системи. Конкретизовано проблеми різного ієрархічного рівня, що виступають об’єктом системного аналізу формування педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи. Акцентовано увагу на характеристиці однієї із ознак системи, що визначає особливість реалізації системного підходу – розчленованість на компоненти. Ключові слова: система, системний підхід, системний аналіз.
In the article the essence of the systems approach is grounded. The main features of the system are defined. The problems of different hierarchical levels, which are the object of systematic analysis of pedagogical skills of primary school teachers, are concretized. Attention is focused on the characterization of one of the characteristics of the system, which defines feature of a systematic approach – dissection into components. Key words: system, systematic approach, systematic analysis.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/11556
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 33 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.