Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1210
Title: Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств
Other Titles: Influence internal factors on the international marketing strategy of enterprises
Authors: Ільчук, П.Г.
Keywords: інтернаціоналізація, стратегія, стратегічне управління, маркетингова стратегія інтернаціоналізації, фактори
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Ільчук, П. Г. Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств [Текст] / П. Г. Ільчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько, М.А.Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 4 (41). – С. 181–187. – Бібліогр.: с. 186–187 (25 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті досліджено фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації внутрішнього характеру та визначено їхній вплив на усі види заходів, що реалізуються в межах даної стратегії. Деталізовано вплив на види стратегічних заходів груп закордонної експансії та присутності на закордонних ринках, що формуються та реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Узагальнено вплив кожного фактора внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації на корпоративному та функціональному рівнях. Ключові слова: інтернаціоналізація, стратегія, стратегічне управління, маркетингова стратегія інтернаціоналізації, фактори.
Description: The article investigates factors influencing the formation of international marketing strategy is defined internally, and their impact on all kinds of measures implemented as part of this strategy. Detailed impact on the types of policy measures groups overseas expansion and presence in overseas emerging markets and sold within the international marketing strategy. Summarizes the impact of each factor on the formation of international marketing strategy on corporate and functional levels. Key words: internationalization, strategy, strategic management, international marketing strategy, factors.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1210
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 4 (41) - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.