Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1210
Назва: Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств
Інші назви: Influence internal factors on the international marketing strategy of enterprises
Автори: Ільчук, П.Г.
Ключові слова: інтернаціоналізація, стратегія, стратегічне управління, маркетингова стратегія інтернаціоналізації, фактори
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ільчук, П. Г. Дослідження впливу факторів внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації підприємств [Текст] / П. Г. Ільчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П.Мікловда, В.І.Ярема, В.О.Приходько, М.А.Лендєл та ін. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2013. – Вип. 4 (41). – С. 181–187. – Бібліогр.: с. 186–187 (25 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено фактори впливу на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації внутрішнього характеру та визначено їхній вплив на усі види заходів, що реалізуються в межах даної стратегії. Деталізовано вплив на види стратегічних заходів груп закордонної експансії та присутності на закордонних ринках, що формуються та реалізуються в межах маркетингової стратегії інтернаціоналізації. Узагальнено вплив кожного фактора внутрішнього характеру на формування маркетингової стратегії інтернаціоналізації на корпоративному та функціональному рівнях. Ключові слова: інтернаціоналізація, стратегія, стратегічне управління, маркетингова стратегія інтернаціоналізації, фактори.
Опис: The article investigates factors influencing the formation of international marketing strategy is defined internally, and their impact on all kinds of measures implemented as part of this strategy. Detailed impact on the types of policy measures groups overseas expansion and presence in overseas emerging markets and sold within the international marketing strategy. Summarizes the impact of each factor on the formation of international marketing strategy on corporate and functional levels. Key words: internationalization, strategy, strategic management, international marketing strategy, factors.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1210
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 4 (41)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.