Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12509
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДем’яненко, Б. С.-
dc.date.accessioned2017-03-17T10:06:43Z-
dc.date.available2017-03-17T10:06:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДем’яненко, Б. С. Маркетингові стратегії стимулювання попиту в торгівлі насінням [Текст] / Б. С. Дем’яненко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Видавничий дім «Гельветика», 2016. – Вип. 7 Ч. 1. – С. 118–120. – Бібліогр.: с. 120 (5 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/12509-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблеми, що виникають у підприємців під час вибору маркетингової стратегії стимулювання попиту в торгівлі насінням в Україні. Акцентовано увагу на двох основних видах маркетингової стратегії стимулювання попиту – стратегій PULL та PUSH. Виявлено переваги та недоліки кожної зі стратегій і запропоновано варіанти вдосконалення цього напряму маркетингової діяльності підприємств та підвищення її ефективності. Ключові слова: маркетинг, маркетингові стратегії, стимулювання, попиту, маркетингові комунікації, ринок насіння.uk
dc.description.abstractThe article considers the problems encountered by entrepreneurs while choosing a marketing strategy to stimulate demand in the trade of seeds in Ukraine. The attention is focused on two main types of marketing strategies to stimulate demand – PULL and PUSH strategies. Advantages and disadvantages of each of the proposed strategies and options for improving this areas of marketing activities of enterprises and enhance its efficiency. Key words: marketing, marketing strategy, promotion, demand, marketing communications, seed’s trading.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.relation.ispartofseriesМіжнародні економічні відносини та світове господарство;-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectстимулювання попитуuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectринок насінняuk
dc.titleМаркетингові стратегії стимулювання попиту в торгівлі насіннямuk
dc.title.alternativeMarketing strategies of demand stimulating in the seed’s tradinguk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 7 Частина 1 - 2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.